torsdag 16. april 2015

Rrrrolll

For tre uker siden fikk vi en oppgave som gikk ut på å lage gifs, men det var en vri. 
Vi fikk et tema vi måtte følge; roll.

Her er resultatet:

Rolling in the garden: Enkelt og greit, roll. Leverer.
Invisible broom: Først så tenkte jeg at Ihne skulle hoppe i ring, men nå så jeg at det ser ut som ho sitter på en usynlig kost. Leverer.
 Things will roll: Jeg tenkte at objekter som egentlig ikke kan bevege seg av seg selv, beveger seg er litt kult. Men jeg syns bildet ble litte hakkete. Leverer ikke.
 Windy roll: Dette var det første bilde jeg tok hjemme, så det var ikke så ekstraordinert, Leverer ikke.
Marshmallow: På disse to bildene tenkte jeg at det er kult å se ting baklengs, så derfor fikk jeg broren min til å spise en marshmallow, så satte jeg bildene baklengs. Leverer.
 Barrel roll: Her tenkte jeg bokstavelig roll, i tillegg fikk jeg katten min som ruller i bakgrunnen. Leverer.
Chair trip: (hvis gifen kommer opp) Jeg tenkte at objekter som egentlig ikke kan bevege seg av seg selv, beveger seg er litt kult. Så det var akkurat det jeg gjorde. Leverer.


Rullekake: En rulle kake som ruller. Leverer ikke.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar