fredag 9. januar 2015

Produktfotografering

I dag drev vi med produktfotografering på skolen. Jeg tok bilder av et glass.
Her er resultatet.

Her har jeg brukt en lyskilde. (Vi hadde dessverre ikke noe produktbord, så derfor er det så krøllete bakgrunn) Det var dette bildet jeg ble mest fornøyd med lyset, og redigeringen etterpå.
Hadde det vært en jevnere bakgrunn, ville nok bildet sett bedre ut.
Her har jeg brukt to lyskilder, en på hver side av glasset. Jeg greide ikke å få dette fint av en eller annen grunn+ at det er støv ellerno på linsa *sukk*. Jeg burde nok hatt en lyskilde ovenfra, for det ble en kraftig skygge oppi glasset :/ men jeg likte bunnen av glasset da :)































Skulle også ta bilde av en matboks, men det rakk jeg ikke dessverre.

Håper alle får en god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar